LCHF

Lite svårt är det att helt och hållet acceptera den fettrika dieten i LCHF, min kamrat Ing-marie säger att det beror på att jag är fettskrämd. Kanske har hon rätt, jag läste på ifokus att någon skrev så här: ”man blir inte fetare av fett än man blir grönare av grönsaker”.

Ja, va fan man måste ju pröva, för jag vill inte vara tjock, jag vill vara mager och bedrövlig så att alla skall tycka att jag ser svag och bräcklig ut, så att dom skall hjälpa mig att lyfta  saker och säga: ”lilla Du det här är nog lite för tungt för  Dig”.

Jag vill inte vara så sabla robust och tålig, nej fram för smala ben och vass haka.

2 svar to “LCHF”

  1. Ing-Marie Says:

    Det är det jag också eftersträvar.

  2. bubblor Says:

    Kram! Det skall bli bra! Snart är vi smala som sytrådar!!!!


Lämna en kommentar